Re: wynik sprawdzania

Żółczyński Przemysław wrote:

> Witam wszystkich,
> Sprawdzałem bazę proutil'em - indexy (idxcheck all), wynikiem tego był
> poniższy komunikat + plik
> wydaje mi się że proutil nie doszedł do końca bazy, tylko napotkał ten błąd
> i wyszedł (tak to wygląda).
>
> Moje pytanie brzmi: Czy ktoś z Was widział już taki komunikat i czym może
> być podyktowany?
> (tzn. czy baza koniecznie jest uszkodzona, czy jest błąd konfiguracji,
> ewentualnie jakiś bug w proutilu?)
>
> Baza ma ok. 1,1 GB, Progres 7.3E - UNIX
> Za wszelkie uwagi bardzo dziękuję.

> [...]

Sposob postepowania jest opisany w KB# 19439 i 13338. Wygląda na zepsuty
blok indeksowy (powinna pomoc przebudowa indeksow). Radze zanim cokolwiek
sie zrobi dokladnie przeczytac ponizsze artykuly. Backup oczywiscie jest?

http://www.progress.com/services/support/cgi-bin/techweb-kbase.cgi/webkb.html?kbid=19439
http://www.progress.com/services/support/cgi-bin/techweb-kbase.cgi/webkb.html?kbid=13338

Tomek