wynik sprawdzania

Witam wszystkich,
Sprawdzałem bazę proutil'em - indexy (idxcheck all), wynikiem tego był
poniższy komunikat + plik
wydaje mi się że proutil nie doszedł do końca bazy, tylko napotkał ten błąd
i wyszedł (tak to wygląda).

Moje pytanie brzmi: Czy ktoś z Was widział już taki komunikat i czym może
być podyktowany?
(tzn. czy baza koniecznie jest uszkodzona, czy jest błąd konfiguracji,
ewentualnie jakiś bug w proutilu?)

Baza ma ok. 1,1 GB, Progres 7.3E - UNIX
Za wszelkie uwagi bardzo dziękuję.

Corrupt block detected when reading from database. (4229)
SYSTEM ERROR: wrong dbkey in block. Found 28788160, should be 28776320
(1124)
** Save file named core for analysis by Progress Software Corporation. (439)
Quit

Przemek Żółczyński
DI CR Wałbrzych
Grupa Deutsche Bank