Re: Odtworzenie kopii.

Przepraszam, ze sie powtarzam (obiecuje, ze to po raz ostatni), ale po
wykonaniu:

c:
cd \baza
_mprshut sports -C backup online c:\kopia\sports.bak
cd ..\kopia
_dbutil prorest sports sports.bak

w katalogu 'kopia' bedzie odtworzona baza danych, kompletna, gotowa do uzycia.
Czego mozna chciec wiecej?

Tomasz Judycki