Dwa tematy .

1. Odtworzenie kopii .

Chodzi pewnie o    prorest   (też bat więc nie dla facetów z jajami ;-) ) .

Temat drugi .

Mam bardzo "obciążone"  kodem formatki bardzo duże trigery .
Do tej pory udawało mi się je kompilować zarówno pod wersjami 7 jak i 8 progress-a .
Teraz muszę je przekompilować pod wersją  9 i błąd (3307) (Action segment ble ble ble ..) .

Czy Progress jeszcze zmniejszył dopuszczalną ilość kodu w trigerach , czy jest to jakiś znany błąd który możnz obejść .
Nie bardzo chce mi się pisać od nowa n formatek pod wersję 9 .

Z pozdrowieniami .

Jędrzej Jawoszek
e-mail: jedrek@isc.pl

INFORMATION SYSTEMS CONSULTING Sp. z o.o.
http://www.isc.pl