Odp: Re: sortowanie danych

dotyczy to bazy (ver 7)na NOVELL-u i na końcówce WINDOWS 98 (ver 8)

problem polega na tym :
- przygotowalem collation-table i chcialem je podmontowac do bazy ale po
zamontowaniu tej tablicy baza sortowala nie tak jak powinna (problem
polegał prawdopodobnie na zlym spisaniu kolejnych kodów ASCI w tablicy).
Operacje tą wykonywalem przy pomocy gazetki SOFTWARE ale nie pamiętam
którego numeru bo mam tylko kopie artykulu.
- stworzylem baze z zmieniona strona kodową samej bazy na mazovie i na
8859-2 i tez bez skótku

czy znacie gdzieś moze w inecie strony powiazane z przedstawienie
poszczegolnych stron kodowych lub ewentualnym konwertowaniem tych stron

dziekuję z góry

Bartosz Pióro
e-mail: bpioro@aes.com.pl
GSM   : +48608727615

AES-POZNAŃ
ul. Szelągowska 22
61-626 Poznań
tel/fax : (0-61)826-79-50 wew.107
tel/fax : (0-61)828-82-73 wew.107

                    Tomasz Fidecki
                             Do:     progress@zeto.bydgoszcz.pl
                    Wysłane przez:                DW:
                    owner-progress@zeto.by        Temat:  Re: sortowanie danych
                    dgoszcz.pl

                    01-04-03 15:33
                    Odpowiedz do progress

bpioro@aes.com.pl wrote:

> mam do kolegów zapytanie
>
> czy ma ktoś z was gotową tablice do sortowania danych uwzględniające
> polskie znaki
> ( to znaczy po a litera ą itd.)
>
> jezeli nie to czy macie jakiś ciekawy pomysł na rozwiazanie tego problemu
> inny sposób
>
> dziekuje serdecznie za info
>
> Bartosz Pióro

Myślę, że problem tkwi w czymś innym, bo tablice sortowania po polsku
powinny być w standardowym pakiecie. Nie wiem o którą wersję chodzi, ale
tablice powinny być gdzieś w katalogu prolang. W pliku convmap.dat lub
polish.dat (w zależności od wersji).

pzdr
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 9 02-237 Warszawa