Re: Wzgledne sciezki w bazie wielowolumenowej?

Az milo sie czyta takie listy,
Pozdrowienia,
Marek Prokop
P.S.
Zapraszam wszystkich zainteresowanych jutro na 11-ta do hotelu
Ibis (ul. Ostrobramska k. Geanta na Pradze w W-wie)
na seminarium poswiecone WebClientowi.

Tomasz Judycki wrote:

> Jakie to proste! Nie wpadlem na to :-)

> Tak zrobilem. I dziala! A w dodatku wcale nie trzeba robic tych sztuczek ze
> zmienianiem .st przed ani po.
>
> Pozdrawiam!
>
> Tomasz Judycki
>
> Textus Virtualis Sp. z o.o.
> Szaserów 3
> 04-293 Warszawa
> tel/fax (48 22) 879 82 00
> http://www.tv.com.pl

begin:vcard
n:Prokop;Marek
tel;fax:(+48 22) 610 94 83
tel;work:(+48 22) 673 10 44 ext.3310
x-mozilla-html:FALSE
url:www.progress.com/pl
org:Progress Software Sp. z o. o.
adr:;;Plowiecka 1;Warszawa;;04-501;Poland
version:2.1
email;internet:mpp@progress.com
fn:Marek Prokop
end:vcard