Re: Wzgledne sciezki w bazie wielowolumenowej?

Panie Tomku,

Nie widze problemu w przypadku drugiego rozwiazania. Moze pan odtworzyc
baze w innej lokalizacji uzywajac prorest. Najwazniejsze aby Data Areas
byly identyczne.
Jest takze nieformalny i troche ryzykowny (ale do celow testowych
calkiem odpowiedni) sposob przekopiowania bazy w inne miejsce
korzystajac z komendy systemu operacyjnego. Nalezy jednak zmodyfikowac
potem recznie plik .st oraz wykonac prostrct repair.

Sa takze sposoby na zmiane absolutnych sciezek na wzgledne (odsylam do
KB19027) ale chyba nie o to Panu chodzilo.

Pozdrawiam

Tomasz Judycki wrote:

> Witam!
>
> Jak mozna przestawic sciezki w bazie wielowolumenowej tak, zeby mozna bylo te
> baze przeniesc w inne miejsce inaczej niz przy pomocy procopy?
>
> A jesli sie tego nie da zrobic to jak mozna wykonac backup online bazy
> wielowolumenowej i odtworzyc ja z backupu w inne miejsce niz to, z ktorego
> pochodzila? Np. powiedzmy, ze mam system internetowy dzialajacy w trybie
> 24/24h, wykonuje backup online i chcialbym na tej skopiowanej bazie zrobic
> jakies eksperymenty i badania. Czy bez postawienia obok drugiego komputera, na
> [...]

		  Marek Bujnarowski
		  Technical Support Engineer
		  Progress Software EMEA,
		  Schorpioenstraat 67, 3067 GG Rotterdam,
		  The Netherlands

  E-mail: mbujnaro@progress.com     Web: http://www.progress.com
  Tel: +31-(0)10-2865-247                Fax: +31-(0)10-2865-225
  Support:  emeasupport@progress.com
PROGRESS WORLDWIDE EXCHANGE 2001
3 - 7 June, Washington, D.C.

Imagination. Innovation. Getting There.