Re: Wzgledne sciezki w bazie wielowolumenowej?

Tak sie zawstydzilem banalnoscia pytania, ktore zadalem, ze z gory zalozylem,
ze odpowiedzi rozwiazaly moj problem :-) Spojrzmy na to jeszcze raz:

Mam katalog c:\webspeed\db9 a w nim baze o dzwiecznej nazwie "iza". Mam tez
katalog c:\webspeed\db9\kopia, do ktorego chcialbym skopiowac baze on line.
Robie tak:

C:\webspeed\db9> prostrct list iza

Powstaly plik iza.st jest nastepujacy:
#
b C:\WEBSPEED\db9\iza.b1
#
d "Schema Area":6,32 C:\WEBSPEED\db9\iza.d1

Zmieniam go na:
#
b .\iza.b1
#
d "Schema Area":6,32 .\iza.d1

C:\webspeed\db9> prostrct repair iza

Uruchamiam serwer bazy iza. Nastepnie:

C:\webspeed\db9> _mprshut .\iza -C backup online kopia\iza.bak

Wszystko gra. Komunikaty w normie: "Zapisano lacznie.... (9284)"

W katalogu C:\webspeed\db9\kopia powstaje plik iza.bak i iza.st, ten ostatni
zawiera:
b .
d "Schema Area":6,32 .

No i ostatni krok:

C:\webspeed\db9> _dbutil prorest kopia\iza kopia\iza.bak

Plik C:\webspeed\db9\iza.b1 juz istnieje, polecenie zostalo przerwane. (6844)
!!! BLAD - Nie powiodlo sie odtworzenie bazy z kopii !!! (8564)

No jasne, ze istnieje - przeciez wlasnie z tego katalogu kopiuje baze.

Podsumowujac: mam niewielka baze, wszystkie jej pliki sa w jednym katalogu,
chcialbym w trybie on line uzyskac jej kopie (czyli komplet plikow: b1, d1,
db) na tym samym komputerze, ale w innym katalogu, bez koniecznosci
zatrzymywania serwera kopiowanej bazy.

Brakuje jakiegos szczegolu, nieprawdaz? Tylko jakiego? W wersji 8 na bazie
jednowolumenowej to tak dzialalo. Nie jest chyba gorzej niz bylo?

Progress 9.1B, Windows NT Server na Intelu.

Pozdrawiam!

Tomasz Judycki

Textus Virtualis Sp. z o.o.
Szaserów 3