Von: Tomasz Judycki [mailto:tjudycki@tv.com.pl]
Gesendet: Mittwoch, 28. Februar 2001 14:37
An: progress@zeto.bydgoszcz.pl
Betreff: Wzgledne sciezki w bazie wielowolumenowej?

Witam!

Jak mozna przestawic sciezki w bazie wielowolumenowej tak, zeby mozna bylo
te
baze przeniesc w inne miejsce inaczej niz przy pomocy procopy?

A jesli sie tego nie da zrobic to jak mozna wykonac backup online bazy
wielowolumenowej i odtworzyc ja z backupu w inne miejsce niz to, z ktorego
pochodzila? Np. powiedzmy, ze mam system internetowy dzialajacy w trybie
24/24h, wykonuje backup online i chcialbym na tej skopiowanej bazie zrobic
jakies eksperymenty i badania. Czy bez postawienia obok drugiego komputera,
na
ktorym bedzie identyczna struktura katalogow, nie jest mozliwe odtworzenie
tej
bazy?