licencje na WebSpeed

Panowie litości.

Po co komu taki produkt za tak duże pieniądze.
Stworzenie interfejsu do bazy danych dostępnej poprzez ODBC to 10 minut
roboty
(wiem bo sam to oprogramowywuję - www.website.pl).
Małe firmy (a tak się składa, że to właśnie te małe firemki tworzą
największy dochód w państwie), nie jest stać wydać kilku tysięcy dolarów na
oprogramowanie tylko po to, aby sobie bazę zamówień wstawić do internetu.
Teraźniejszość internetu (dla małych firm ) to są dwa systemy: Linux i
Windows NT.
A na te dwie platformy istnieje kilkanaście darmowych lub bardzo tanich
produktów, umożliwiających
w miarę bezbolesną integrację baz danych z serwerem www.

Poza tym proszę pokazać mi kilka małych firm użytkujących systemy w
technologii C/S, jak na razie
królem jest format dbf    -   niech mi fan WebSpeed powie za ile przyłączy
bazy danych dbf  do internetu przy pomocy magicznego programiku z pakietu
progressa.