Re: Licencje na WebSpeed'a

Uzytkownik "Marek MiƂosz" ,
napisal w wiadomosci:

>Na razie na rynku malych i srednich pojawia sie Linux, MySQL, Postgres itp.
>narzedzia
>propagowane za niskie pieniadze przez studentow zakladajacych firmy
>internetowe.
Co nie znaczy ze to jest zle :-))
Po za licencja na uzywanie WebSpeed'a,
przydalaby sie jeszcze licencja na Progressa i WinNT
a takze drozszy sprzet (co przy cenach softu ...mozna by tu pominac).
Pewnie mnie zaraz zjecie :-) ...za takie wypowiedzi na tej liscie
ale male i srednie (a nawet duze firmy w Polsce) oszczedzaja na czym
sie tylko da. Rezygnuja wiec z komfortu i jakosci jaka sa niewatpliwie

dobre komercyjne produkty.

Po za tym niedoswiadczony student wezmie za to duzo mniej :-))) he he
(przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac)

Pozdrawiam
Daniel Łukasik
ICQ: 62904862