Re: Licencje na WebSpeed'a

Tomasz Judycki wrote:

> Ja jestem przekonany, ze to jest wyjscie. Wystarczy przeczytac umowe
> Aspen.

[...]
> Tomasz Judycki
>
> Textus Virtualis Sp. z o.o.
> Szaserów 3
> 04-293 Warszawa
> tel/fax (48 22) 879 82 00
> http://www.tv.com.pl

Mnie za to brakuje czegoś innego. Czasowej licencji 1-2 letniej
pozwalającej klientowi nie ponosić zbytniego ryzyka przy wdrażaniu
pomysłu. Pomysł nie wypala, klient traci proporcjonalnie mniej
pieniędzy. Pomysł wypala - klienta stać na kupno pełnowartościowej
licencji. Miałem takiego chętnego z bardzo ciekawym pomysłem, ale
niestety poszedł do Oracle'a bo tam takie licencje znalazł :(

--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland