Re: Obsluga przyciskow w WebSpeed

> Lucjan Lasek wrote:
>
> W skrypcie, ktory dziala obecnie wykorzystalem nastepujace polecenia:
> CASE Navigate:
>   WHEN "Prev" THEN DO:
>     FIND PREV DsysKart OF DsysTokS NO-LOCK.
>     FIND PREV Dsys1lka OF DsysKart NO-LOCK.
>   END.
>   WHEN "Next" THEN DO:
>     FIND NEXT DsysKart OF DsysTokS NO-LOCK.
>     FIND NEXT Dsys1lka OF DsysKart NO-LOCK.
>   END.
> END CASE.

Moim zdaniem problem polega na tym, ze po NO-LOCK brakuje NO-ERROR. No i
oczywiscie paru "if not available".

W przypadku problemow prosze spojrzec na zalaczony przyklad, ktory
wyszukuje wszystkie rekordy.

Do celow developmentu sugeruje usuniecie parametru -weblogerror, ktory
powoduje, ze komunikaty o bledach zapisuja sie do logu zamiast
wyswietlic sie na ekranie.

> Wiem, ze powyzsze polecenia nie sa zgodne z tym co generuje Report
> Wizard,

To, co generuje Report Wizard, to horror, jak zreszta wiekszosc
przykladow autorstwa PSC. To mnie dziwi od lat: autorzy narzedzia nie sa
w stanie sklecic rozsadnych przykladow uzycia tego narzedzia.

> ale nie chcialbym rozwiazywac tego problemu z wykorzystaniem
> OPEN QUERY.

I slusznie, bo QUERY ma przydatnosc ograniczona do malutkich baz danych,
a takimi sie przeciez nie zajmujemy ;-)

Z_test.zip