Przepraszam za burzę w grupie dyskusyjnej!

Witam wszystkim listowiczów!

Tak czytam wszystkie listy i widzę, że niezłą burzę wywołałem swoim
listem.
Przepraszam za to wszystkich zainteresowanych. Przyznaję się do swojego
błędu, ale proszę o nie pisanie więcej podobnych listów. Po pierwsze
poryszyłem niechcący temat, który nie powinien się pojawiać na takich
serwisach, a poza tym jeszcze trochę i brać progressowa się skłóci (a
nie chciałbym tego).
Nie chodzi mi o nielegalne wykorzystywanie progressa, ale rzeczywiście
problem z dostępem do jakiejś próbnej wersji systemu jest ogromny. Poza
tym absolutnie nie służyłby mi do celów komercyjnych tylko do nauki.
To że wybrałem takie narzędzie do napisania pracy dyplomowej to
wyłącznie moja decyzja, bo chciałem nauczyć się coś nowego.
Szkoła może mi udostępnić narzędzie (na miejscu), ale kto by nie chciał
spokojnie programować w domu. Komu chciałoby sie jechać szmat drogi i
marnować czas na podróże zamiast w tym czasie stworzyć coś pożytecznego.

Kiedy uczyłem się programować w Delphi, VB, Pascalu, C-C++ i kiedy
uczyłem się używać Linuxa lub SCO Unixa mogłem to wszystko dostać za
darmo na kilka miesięcy a Progressa nie znalazłem w żadnej gazecie (może
nie wszystkie, które mogą go zawierać, znam).

Jeszcze raz przepraszam. Następnym razem napiszę na listę już z
konkretnym problemem (no chyba, że zrezygnuje z progressa, bo dalej nie
mam do niego dostepu i przerzucę się na Informixa i będę pisał program w
pracy (wersja legalna) lub w Accessie w domu (tez wersja legalna) ).

Pozdrawiam.
Tomasz Jurak