Obsluga przyciskow w WebSpeed

Dzien dobry,

Mam nastepujacy problem:
Jak w WebSpeedzie mozna wymusic po nacisnieciu  klawisza (dajmy na to Prev lub
Next) obsluge procedury w jezyku 4GL Progress.

W skrypcie, ktory dziala obecnie wykorzystalem nastepujace polecenia:
CASE Navigate:
  WHEN "Prev" THEN DO:
    FIND PREV DsysKart OF DsysTokS NO-LOCK.
    FIND PREV Dsys1lka OF DsysKart NO-LOCK.
  END.
  WHEN "Next" THEN DO:
    FIND NEXT DsysKart OF DsysTokS NO-LOCK.
    FIND NEXT Dsys1lka OF DsysKart NO-LOCK.
  END.
END CASE.
Niestety nie dziala tak jak trzeba (nie wyszukuje wszystkich rekordow).
Wiem, ze powyzsze polecenia nie sa zgodne z tym co generuje Report Wizard, ale nie chcialbym rozwiazywac tego problemu z wykorzystaniem OPEN QUERY.

Czy istnieje jakas mozliwosc obslugi klawiszy, ktora nie wykorzystuje OPEN QUERY i polecen HTML wegenerowanych przez Report Wizarda?

Mam nadzieje, ze ktos znajdzie chwilke, aby naprowadzic mnie na poprawne rozwiazanie.

Z gory dziekuje,
Lucjan Lasek