Re: Obsluga przyciskow w WebSpeed

Czy ma Pan ustawionego agenta transakcji w trybie state-aware (robi sie
to w procedurze output-header)? Jesli nie, to trzeba przed instrukcja
FIND PREV... napisac instrukcje ktora odnajdzie aktualny rekord np:
FIND FIRST nazwa-tablicy WHERE pole-np-numer = INTEGER(vNumer) NO-LOCK
NO-ERROR.

gdzie vNumer to:
vNumer = Get-Field("Numer"), a
Numer to pole w formatce HTML wyswietlajace dane z pola pole-np-numer.

Piotr Tucholski ( ptu@progress.com )