Re: Progress - Oracle

Pozdrowienia
[cut]
> Chciałbym uzyskać kilka ogólnych informacji na temat możliwości
> przenoszenia danych z Progress'a do Oracle'a.
> Cenne dla mnie będą wszelkie uwagi dotyczące utrudnień, ułatwień, narzędzi
> itp.
[cut]

Kiedys tam zajmowalem sie tematem byc moze podobnym, aczkolwiek warto
bys powiedzial cos wiecej na ten temat. Czy struktury oracla i
progresa sa takie same itp itd.

Ja przenosilem dane z bazy progresa do oracla i podlaczalem
aplikacje, ktora w rzeczywistosci dziala na progresie.

Jezeli chodzi tylko o same przeniesienie danych to jest ono proste,
bowiem majac DataServer do Oracla mozna cala operacje przeporwadzic
uzywajac narzedzi Progressa. Natomiast jak nie masz DS to Oracle ma
loader do bazy, ktory nazywa sie imp73 (w ver. 7.3) lub imp (w ver.
8+). Loader ten ma zadziwiajaca moc, tylko nalezy poczytac o
definiowaniu strukur, tzn jak ma on interpretowac wczytywane dane.
Oczywiscie, aby wczytac te dane, nalezy je wczesniej wypluc (dump) z
Progresa.

To chyba tyle, wiecej info na priv.

3majcie sie.
Andy Osipienko, mail to: aosipienko@computerland.pl