Re: VII Konferenncja

On Mon, May 04, 1998 at 11:15:09AM +0200, Tomasz Fidecki wrote:

> Tak, tak, tak!!! Chcemy mirror na pdi.net. Lubelski serwer czesciej nie

Dziekuje za poparcie :)

> dziala niz dziala. A poza tym po raz kolejny postuluje, aby na stronie
> znalazly sie przyklady ciekawych procedur, plikow konfiguracyjnych,
> protermcapy, word-break rules, ciekawe progressowe linki itd itd.. Jesli
> jest to kwestia "czynnika ludzkiego", to ja sie podejmuje taka podstrone
> poprowadzic. Po co meczyc sie z tym, co ktos juz kiedys zrobil i chce
> bezplatnie udostepnic?

Jestem gotow dla potrzeb pugpl (choc moj kontakt w niedalekiej przyszlosci
moze sie zmienic) przeznaczyc 30-50MB, gdyby trzeba bylo wiecej to
potrzebowalbym jedynie wiekszy dysk :). Mam nadzieje ze z bezawaryjnego
dzialania listy dyskusyjnej klubowicze sa zadowoleni.

Mariusz Boronski.

  Publiczny Dostep       | e-mail: marbo@pdi.net, marbo@irc.pl
  do Internetu Sp.z o.o. | irc: marbo, tel.: 0-602 491071, 0-52 221567
  Dyrektor o/bydgoskiego | www: http://www.pdi.net, http://marbo.pdi.net

Humor na dzis:
Lekarz do pacjenta:
- Wirusy wcale nie sa takie grozne, jak sie na ogol uwaza. Codzienne
  cwiczenia gimnastyczne i oddechowe po prostu je zabijaja.
- Byc moze, panie doktorze. Tylko jak je do tego zmusic ?...