Re: VII Konferenncja

On Mon, 4 May 1998, Mariusz Boronski wrote:

> [...]
> zainteresowany ...
>
> Mariusz Boronski.
>
>   ----------------------------------------------------------------------
>   Publiczny Dostep       | e-mail: marbo@pdi.net, marbo@irc.pl
>   do Internetu Sp.z o.o. | irc: marbo, tel.: 0-602 491071, 0-52 221567
>   Dyrektor o/bydgoskiego | www: http://www.pdi.net, http://marbo.pdi.net
>   ----------------------------------------------------------------------
>
> Cytat na dzis:
> Windows98 WinErr: 018 Blad fatalny - System zniszczony. Kup sobie nowy.

Tak, tak, tak!!! Chcemy mirror na pdi.net. Lubelski serwer czesciej nie
dziala niz dziala. A poza tym po raz kolejny postuluje, aby na stronie
znalazly sie przyklady ciekawych procedur, plikow konfiguracyjnych,
protermcapy, word-break rules, ciekawe progressowe linki itd itd.. Jesli
jest to kwestia "czynnika ludzkiego", to ja sie podejmuje taka podstrone
poprowadzic. Po co meczyc sie z tym, co ktos juz kiedys zrobil i chce
bezplatnie udostepnic?

Tomek

 ________
|_   _|__| Tomasz Fidecki, Progress Analyst/Programmer, UNIX fan
  |_||_|   phone (voice) +48 22 6404728, tomek@fsl,com,pl, IRC Fido__