Odp: OUTPUT TO \lpt1

Tylko musisz uwazac na znaki powyzej 128 :))
Trzeba wejsc do tabeli przekodowan trybu generic/text i pozmieniac je.
Acha - w Win31 jest ograniczenie szereokosci linii do chyba 128 znakow czy
iles tam - juz nie pamietam,  a w Win95 juz jest dobrze.

(c) TM itd.

Jak co nie jasne to wal.

Z poważaniem                 Sławomir Szczęśniak

^-^-^
ZETO Bydgoszcz SA, 85-950 Bydgoszcz, ul.Kurpińskiego 9

e-mail: gobo@zeto.bydgoszcz.pl

tel. +48-52-412011 ext.217