Re: Rejestracja bledow aplikacji

Niektore bledy znajduja sie w "logu" bazy danych (baza.lg). Analiza tego pliku
czasami bywa interesujaca.

pd

On 20 Nov 97 at 16:36, Tomasz Fidecki wrote:

> Rzeczywiscie, pytanie nie bylo jasno postawione, wiec przez to nieciekawe.
> Mnie interesuja WSZYSTKIE bledy, a nie jedynie te, ktore powstaja w wyniku
> wywolania fonkcji/procedury z opcja NO-ERROR. Metoda GET-NUMBER jest wiec
> bezuzyteczna. Czasami zdarzy sie jednak nieszczescie bledu na skutek wolania
> czegokolwiek bez opcji NO-ERROR.
>
> W powyzszym przypadku uzytkownik aplikacji dostanie komunikat o bledzie
> na ekran i np. nikogo o tym nie poinformuje, a w przypadku niepolskiego
> $PROMSGS nie zrozumie go i ostatecznie zignoruje. Milo byloby wiedziec z
> [...]

Pawel Dobrzynski, CSBI Progress Department

   Computer Systems for Business International SA
   ul. Plowiecka 1, PL 04-501 Warszawa, POLAND
   phone: (+48-22) 673-16-80  fax: (+48-22) 612-31-22
   http://www.csbi.waw.pl/