Re: Gdzie mozna znalezc opis gramatyki??? (fwd)

Chyba nie musze komentowac. Ten blad pojawil sie juz dzis bodajze
dwukrotnie. Ponizszym sposobem znajdujemy kosze z conajmniej jedna
czerwona truskawka.

Pozdrawiam

Tomasz Fidecki                          phone (voice)  +48 22 6404728
Financial Services LTD                  mailto:tomek@fsl.com.pl
Marynarska 21
02-674 Warsaw Poland