Re: Gdzie mozna znalezc opis gramatyki???

def query q for kosz,truskawka.

open query q for each kosz no-lock,
   first truskawka of kosz no-lock where kolor="czerwony".

Z gory ostrzegam, ze przy pomocy UIB v.7 nie mozna uzyc 'first' w
query.

Gramatyka: w podrecznikach i help'ie.

--
Tomasz Judycki     tj@csbi.waw.pl

CSBI SA,                tel (48 22) 610 85 80 ext. 334
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-501 Warsaw,
Poland
http://www.csbi.waw.pl