Re: ODBC i bazy progressowe

> Czy ktokolwiek z szanownych listowiczow probowal podlaczac sie do bazy
> progressowej via ODBC. Posiadam drivery z Openlink'a i Intersolve'a i
> obydwa sa odporne na moje starania. Bede wdzieczny za sugestie.
>
> Tomek

Udawalo mnie sie skorzystac z orginalnych driver'ow oferowanych przez
PROGRESS jeszcze do wersji 8.0 .

wersja 7.3 - ODBC ma problemy z odczytem tabel z pokresleniami
     czesto zrywa polaczenie .

wersja 8.0 - radzi sobie lepiej wymaga duzej wartosc parametru -L

Poza probami nie zastosowalem tego wynalazku mialem madzieje iz
wlasnie dzieki produktom INTERSOLV znikna problemy ..

Pozdrawiam wszystkich

Pawel Korczak
_/
_/   PEKAES AUTO-TRANSPORT
_/   Siedmiogrodzka 1/3       Tel (+22) 632 22 51 ext 150
_/   01-204 Warszawa          Fax (+22) 632 10 92
_/   Polska/ Poland           Komertel 3912 34 43
_/