ODP: 3 pytania na ozywienie listy

Witam,
z tym dekodowaniem to nie tak prosto.
Po pierwsze wcale by dalej kompilowac nie trzeba dekodowac - wystarczy np.
dokonczyc kompilacje.
X-kody moga byc etapem posrednim.
Po drugie - oczywiscie wszystko co zostalo skompilowane mozna dekompilowac
ale...
I tu jest pies pogrzebany: dekompilacja mozliwa jest na ogol na b.duzo
sposobow (nie jest jednoznaczna)
i zwykle w trakcie kompilacji (czy tez kodowania) sa usuwane  z programu
atrybuty jezyka wysokiego
poziomu: nazwy, proste konstrukcje, deklaracje itp.
Po zdekompilowaniu (dekodowaniu) mamy do czynienia z czyms co na ogol nie
da sie czytac
a juz na pewno poprawiac i wykorzystywac.
Ale po co dekodowac? ;-))
Pozdrowienia
Marek Milosz

APEL do K&K listowiczow:

Klub U?ytkownikow PROGRESSa chce zorganizowac na jesieni coroczna
konferencje.
Mam prosbe o ew. pomoc merytoryczna czyli o zg?asznie:
- problemow, ktore nalezalo by poruszyc na Konferencji
- propozycji wystapien na rozne tematy: od prezentacji swoich aplikacji po
szersze problemy np. wdrozeniowe
Bardzo prosze o wsparcie.
Wiosenne spotkanie PUGu zgromadzilo ponad 40 osob w Kazimierzu (na jeden
dzien). Mam nadzieje ze wiekszosc wyjechala zadowolona. Moze jeszcze w tym
roku zorganizujemy jeszcze jedno takie jedniodniowe spotkanie.

Wieksza (mysle o 3 dniach) impreze sam (tj. silami zapalencow z
Politechniki Lubelskiej) nawet przy wsparciu CSBI nie dam rady
zorganizowac.
PROSZE O POMOC