Cennik Progress 7

Zalaczam cennik Progress'a 7/8 w formacie Excel'a 4.0. Moze komus sie taka
jednostronicowa tabelka przyda, tym bardziej ze ma mozliwosc szybkiego
przeliczenia na zlotowki po podaniu biezacego kursu USD.

Przy okazji mam propozycje, moze zalozyc na serwerze gdzie jest lista
katalog dostepny przez FTP lub WWW z roznymi dokumentami tego typu ? Mozna
by tez pomyslec o wlasnej stronie WWW Progress'a w Polsce oraz PUG PL,
chyba ze juz jest a ja nic o tym nie wiem.

Mariusz Boronski.

---------
Publiczny Dostep do Internetu  +48-52-221567, +48-602-317734
ZETO-Bydgoszcz SA  +48-52-412011 w.219

Cenypr7 (Arkusz Microsoft Excel)