Re: Strona końcowa wydruku - 4GL.

----- Original Message -----
From: "Jaroslaw Hrehoruk"
Sent: Monday, October 07, 2002 4:32 PM
Subject: Re: Strona końcowa wydruku - 4GL.

>a nie masz po prostu komendy PAGE na końcu? ;-)
nie mam , ale doczytałem się ostatnio w progresowym helpie że dla
OUTPUT TO PRINTER wyjście na urządzenie "is paged" chyba że
PAGE-SIZE ustawi się na 0 (kiedy tak zrobiłemy wydruk wogóle nie wychodził).
Gzie indziej doczytałem się (o ile dobrze zrozumiałem) że własnie w trybie
paged dodawana jest automatycznie nowa strona podczas zamykania
stronicowanego
strumienia wyjścia (PAGED output stream ) - niestety nie piszą jak to
obejść.

> Acha, jeśli chcesz drukować na sieciowych z PROGRESSa w
> środowisku Windows to można wykorzystać Winapi i GDI, przykład jest na
> bardzo ciekawym serwerze:
> http://www.global-shared.com/api/index.htm

Dzięki za wskazówke chyba z tego skorzystam :)