Re: Strona końcowa wydruku - 4GL.

Na początku chciałem sie usprawiedliwić że dopiero zaczynam uczyć się 4GL
więc prosze o wyrozumiałość
jeżeli coś pokręce.
Pisze sobie w progresowym Procedure Editor dla uproszczenia i pominięcia
zbędnego kodu coś takiego:
    OUTPUT TO PRINTER .
        display  "ble ble ble"
    OUTPUT CLOSE.

wylatują mi niestety dwie strony. Pierwszaw z chcianym napisem a druga pusta
kończąca wydruk.

Witam !
Według mnie nie ma to nic wspólnego z Progress'em. Najprawdopodobniej przyczyną tego są właściwości drukarki ustawione w systemie operacyjnym. Zapewne jest ustawiona właściwość, by po akończeniu wydruku dodatkowo dawać separator wydruków w postaci pustej strony. Warto to sprawdzić.
Pozdrawiam,

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63