Strona końcowa wydruku - 4GL.

Na początku chciałem sie usprawiedliwić że dopiero zaczynam uczyć się 4GL
więc prosze o wyrozumiałość
jeżeli coś pokręce.
Pisze sobie w progresowym Procedure Editor dla uproszczenia i pominięcia
zbędnego kodu coś takiego:
    OUTPUT TO PRINTER .
        display  "ble ble ble"
    OUTPUT CLOSE.

wylatują mi niestety dwie strony. Pierwszaw z chcianym napisem a druga pusta
kończąca wydruk.

Moje pytanie brzmi - jak usunąć tą zbędną strone.
Drukuje na drukarce sieciowej więc rozwiązania w stylu:
    OUTPUT TO .\LPT1.
     display  "ble ble ble".
    OUTPUT CLOSE.

    lub najpierw do pliku a potem
    OS-COMMAND SILENT VALUE("COPY " + nazwa_pliku + " PRN ").
w moim przypadku niczego nie dają i nie rozwiązują problemu.

Pozdrowionka
Tomek.
              PUP Kluczbork
            46-200 Kluczbork