Re: Odpowiedz na ogloszenie

-----------
Co jest u licha - czyzby to jakas inna lista???
-----------------

.$
.$ Odpowiadając na ogloszenie
.$
.$ Powinnam zaczac od tego, ze sie przedstawimy.
.$ Ja Ania mam 26 lat, 163 cm wzrostu i 64kg, biuscik 85C, lekko bi,
.$ moj facet ma 32 lata, 180 cm, 88kg i 16 cm :-).
.$ Nie jestesmy ani piekni ani brzydcy ale uwazamy, ze absolutnie nie mamy sie
.$ czego wstydzic
.$ ani jesli chodzi o budowe ciala ani o urode.
.$ To tyle jesli chodzi o warunki fizyczne :-)
.$ Przed spotkaniem chcielibysmy zobaczyc fotki, w ubraniu oczywiscie
.$ (ale mogą być też nago ) i taki sam rewanz gwarantujemy, to jasne.
.$ Gwarantujemy tez absolutna dyskrecje i tego samego oczekujemy od drugiej
.$ strony !
.$ Nie jestesmy malzenstwem, ale bardzo mocno kochajacą sie parą.
.$ Lubimy wypady za miasto, grilla wieczorem, torszke piwa i..........dobrą
.$ zabawe.
.$ Trudno jest spotkać parę z którą można by nie tylko uprawiać seks ale i
.$ wyskoczyć
.$ na zwykły weekend.
.$ Seks dla nas jest bardzo ważny ale nie jest celem samym w sobie.
.$ Mamy już doświadczenie zarówno w trójkątach , jak i z drugą parą.
.$ Jak na razie do wiekszego grona brak nam odwagi ale ochota jest, nie
.$ powiemy, że nie.
.$ Wszystko zależy od tego, jak wypadną wzajemne akceptacje, to zrozumiałe.
.$ Mamy samochód, więc każde zaproszenie będzie do zrealizowania.
.$ Ale zapraszamy też do nas.
.$ Ze wzgledu na czasy w jakich żyjemy, preferujemy bezpieczny seks.
.$ Naszą najwiekszą wadą jest szczerość, i jesli nam coś nie pasuje, to mówimy
.$ to wprost.
.$ Nie udajemy i nie skrywamy niczego.
.$ Co lubimy w seksie. Ja bardzo lubie francuski i drażnienie lechtaczki
.$ paluszkiem,
.$ zwykly stosunek - to jasne - i czasem ale bardzo bardzo rzadko mam ochote
.$ na milosc grecka,
.$ czyli stosunek analny. Jesli bede miala ochote to na pewno powiem, taka juz
.$ jestem :-)
.$ Lubie też zaszaleć z Panią : pieścić jej piersi i "kwiatuszek"