Odpowiedz na ogloszenie

Odpowiadając na ogloszenie Powinnam zaczac od tego, ze sie przedstawimy. Ja Ania mam 26 lat, 163 cm wzrostu i 64kg, biuscik 85C, lekko bi, moj facet ma 32 lata, 180 cm, 88kg i 16 cm :-). Nie jestesmy ani piekni ani brzydcy ale uwazamy, ze absolutnie nie mamy sie czego wstydzic ani jesli chodzi o budowe ciala ani o urode. To tyle jesli chodzi o warunki fizyczne :-) Przed spotkaniem chcielibysmy zobaczyc fotki, w ubraniu oczywiscie (ale mogą być też nago ) i taki sam rewanz gwarantujemy, to jasne. Gwarantujemy tez absolutna dyskrecje i tego samego oczekujemy od drugiej strony ! Nie jestesmy malzenstwem, ale bardzo mocno kochajacą sie parą. Lubimy wypady za miasto, grilla wieczorem, torszke piwa i..........dobrą zabawe. Trudno jest spotkać parę z którą można by nie tylko uprawiać seks ale i wyskoczyć na zwykły weekend. Seks dla nas jest bardzo ważny ale nie jest celem samym w sobie. Mamy już doświadczenie zarówno w trójkątach , jak i z drugą parą. Jak na razie do wiekszego grona brak nam odwagi ale ochota jest, nie powiemy, że nie. Wszystko zależy od tego, jak wypadną wzajemne akceptacje, to zrozumiałe. Mamy samochód, więc każde zaproszenie będzie do zrealizowania. Ale zapraszamy też do nas. Ze wzgledu na czasy w jakich żyjemy, preferujemy bezpieczny seks. Naszą najwiekszą wadą jest szczerość, i jesli nam coś nie pasuje, to mówimy to wprost. Nie udajemy i nie skrywamy niczego. Co lubimy w seksie. Ja bardzo lubie francuski i drażnienie lechtaczki paluszkiem, zwykly stosunek - to jasne - i czasem ale bardzo bardzo rzadko mam ochote na milosc grecka, czyli stosunek analny. Jesli bede miala ochote to na pewno powiem, taka juz jestem :-) Lubie też zaszaleć z Panią : pieścić jej piersi i "kwiatuszek". On lubi francuski, calowac piersi i oczywiscie stosunek zarowno analny jak i tradycyjny. Co jeszcze lubimy ? Piwo LECHA, polska muzyke i opalanie na golaska:-) Proponujemy przyjazd do nas, posiedzimy pogawedzimy, wypijemy kawe lub piwo (lub to i to ) obejrzymy cos w TV, a jak bedziecie gotowi na zabawe, to zaczniemy sie bawic. Jesli nie, to możemy zaczac my ze soba i ....... Mój facet jest zdecydowanie hetero. Dla nas najwazniejsza jest dobra zabawa dla calej gromadki :-) To zasada "numero uno". Bedziemy wdzieczni jesli napiszecie szczerze na co macie ochote, co dopuszczacie a czego kategorycznie nie. Napiszcie tez, jakie lubicie napoje, piwo wino czy cos mocniejszego. No coz, to chyba wszystko. Mieszkamy 80 km od Centrum Warszawy. Teraz czekamy na odpowiedz i fotki. Pozdrawiam goraco Ania