Zakladam, ze nie uzywa Pan zadnych ustawien zmiennych srodowiska/plikow
ini/rejestrow zmieniajacych
domyslna (czyli dlc\promsgs) lokalizacje pliku promsgs.
Moze tez byc jakas niejasnosc do. klienta znakowego (jesli go Pan uzywa).
Wtedy
trzeba dodac parametr -cpterm ibm852
W razie problemow tego typu najlepiej zadzwonic do serwisu Progressa 00-800 311 1264
Marek Prokop
bpioro@aes.com.pl wrote:
problem drugi ktory mi sie pojawil to komunikat na kliencie w wersji 8baza jest jako 7 i wystartowala bez problemu
klienta mam 8 i wpisujac takie same dane w startup.pf to znaczy
-E
-d dmy
-lng "Polish"
-cpcase Basic
-cpcoll Polish# -cpinternal (or -charset) - Specifies the code page for all internal
# data processing.
# ISO Standard Code Page
-cpinternal 1250# -cpstream (or -stream) - Specifies the code page for all stream files
# DOS Code Page
# -cpstream ibm850
# ISO Standard Code Page
-cpstream 1250wyskakuje mi komunikat
CODE PAGE CONVERSION TABLE FOR ISO8859-1 TO 1250 WAS NOT FOUND IN CONVMAP.CP
co to znaczy
czy mam rozumiec ze klient 8 niebedzie sie komunikowal z baza w wersji 7 w poprawny sposob (to znaczy biorac pod uwage polskie znaki i sortowanie)
czy jest to tylko komunikat ktory informuje ze PROMSG nie jest napisany w tej stronie kodowej i bedzie niepoprawnie wyswietlal info
nastepny komunikat bledu dotyczy wlasnie PROMSG (may not display properly).
po czym klient laczy sie z serwerem
to znaczy moge bezproblemu odczytac dane
jak moge to poprawic, chyba ze niebedzie zadnych konsekwencji w danych wprowadzanych do bazy
Pozdrawiam
Dziêkujê
Bartosz Pióro
AES Cabling Sp. z o.o.
ul. Szel¹gowska 22/1
61-626 Poznañ
tel. +4861 8268273
fax. +4861 8267950
e-mail: bpioro@aes.com.pl
http://www.aes.com.pl/cabling