Odp: Re: Problem z collation table

problem drugi ktory mi sie pojawil to komunikat na kliencie w wersji 8

baza jest jako 7 i wystartowala bez problemu

klienta mam 8 i wpisujac takie same dane w startup.pf to znaczy

-E
-d dmy
-lng "Polish"
-cpcase Basic
-cpcoll Polish

# -cpinternal (or -charset) - Specifies the code page for all internal
#                             data processing.
# ISO Standard Code Page
-cpinternal 1250

# -cpstream (or -stream) - Specifies the code page for all stream files
# DOS Code Page
# -cpstream ibm850
# ISO Standard Code Page
-cpstream 1250

wyskakuje mi komunikat

CODE PAGE CONVERSION TABLE FOR ISO8859-1 TO 1250 WAS NOT FOUND IN CONVMAP.CP

co to znaczy

czy mam rozumiec ze klient 8 niebedzie sie komunikowal z baza w wersji 7 w poprawny sposob (to znaczy biorac pod uwage polskie znaki i sortowanie)

czy jest to tylko komunikat ktory informuje ze PROMSG nie jest napisany w tej stronie kodowej i bedzie niepoprawnie wyswietlal info

nastepny komunikat bledu dotyczy wlasnie PROMSG (may not display properly).

po czym klient laczy sie z serwerem

to znaczy moge bezproblemu  odczytac dane

jak moge to poprawic, chyba ze niebedzie zadnych konsekwencji w danych wprowadzanych do bazy

Pozdrawiam

Dziękuję

Bartosz Pióro

AES Cabling Sp. z o.o.