DynaText - "finito"

Zgodnie z radą zaniechałem korzystania z DynaText'a, który od poczatku mi się nie podobał. Przeszedłem na *.pdf i Acrobat Readaer'a. Instalując Progress'a nie zwróciłem uwagi, że jest płyta CD z taką formą dokumentacji. Miałem niektóre pliki z dokumętacją skopiowane ze stron WWW Progress'a i z nich korzystałem, a nie zauważyłem że mam wszystkie pod ręką na płytce. Swoją drogą PSC dołaczając przeglądarkę dokumentacji mógłby wybrać lepszą. Na pociechę dodam, że dokumentacja PowerDesiger'a firmy Sybase (mój ulubiony CASE) też jest dostepna w wynalzaku pod tytułem DynText (ale jest też *.pdf, co odkryłem wcześniej).
Dziękuję za rady, pozdrawiam

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63