Dlaczegooo???? (Bylo: Re: Jak uruchomic Outlooka z zalacznikami?)

Dlaczego ten jeden, jedyny mail, ktory wysylam juz po raz trzeci, nie dociera
na liste, a wszystkie inne docieraja????????

Najpierw chciałbym zaznaczyć, że mój mail, z którego pochodzi temat tego
wątku, wziął się z sytuacji specyficznej: Outlook Express + Progress v.8. W
przypadku Microsoft Outlook wiadomo jak to zrobić, w przypadku Progress v.9
jest jeszcze prościej.  Zresztą nie trzeba jechać do Chicago, wystarczy
sprawdzić w Progress Knowledge Base:
http://www.progress.com/support/kb/index.htm - polecam!

Natomiast generalnie rzecz biorąc patrzę nieco sceptycznie na przyszłość PSC,
ze względów, które już kiedyś na tym forum wymieniałem. To nie doskonałość
technologiczna powoduje, że produkt informatyczny przebija się albo wypada z
rynku tylko szeroko rozumiany marketing. Narzędzia Oracle'a są beznadziejne w
porównaniu z Progressem, trzeba się ich długo uczyć, a potem pracowicie
dziubać w kodzie, szczególnie w aplikacjach webowych. Cena (ta z cennika),
którą musi zapłacić klient końcowy, jest wyższa od analogicznej instalacji
Progressa. Czyli: produkt trudniejszy w użyciu i droższy. I co z tego? Czy
ktoś z obecnych wróży szybki upadek Oracle? To dowodzi, że Progress'owi czego
innego brakuje.

Piszesz, Pawle:
> (...) Ale słucham różnych
> opinii i zastanawiam się skąd się bierze niezadowolenie naszych
> programistów. Przecież produkt jest ten sam?

Po pierwsze na tej liście często wypowiadają się szefowie firm, tworzących
oprogramowanie. Gdybyś w Chicago porozmawiał z szefami firm a nie z
programistami to pewnie usłyszałbyś inne opinie. Gdybyś poczytał amerykańską
listę dyskusyjną nt. Webspeeda to również zauważyłbyś, że nastroje są dalekie
od hurra optymizmu.

Po drugie dla człowieka z USA czy Europy Zachodniej wydanie 5 tys. dolarów na
narzędzie dla jednego programisty nie jest niczym szczególnym - to jest mniej
więcej jedna pensja tego programisty. Tymczasem w Polsce  za 20 tys. zł można
mieć programistę niemal na rok.

Produkt jest ten sam, natomiast otaczająca rzeczywistość jest inna.

Moje konstruktywne podejście do świata nie pozwala mi tylko krytykować,
wymyśliłem zatem akcję promocyjną, ale o tym napiszę najpierw na priva.