DynaText

Witam !
Czy ktoś potrafi przestawić kolory w maszynce do wyświetlania dokumentacji Progress'a o nazwie "DynaText" ? Dzisiaj wyczerpała sie moja cierpliwość ogladania spisu tresci dokumentacji, gdzie kursor jest ciemnogranatowy a litery też są ciemnogranatowe lub czarne i zabawa przypomina łapanie czarnego kota w nieoświetlonym pokoju. Chodzi mi o zmianę koloru kursora. W opcjach programu tego nie znalazłem, w pliku *.ini są jakieś kolory, ale na kursor nie działają.
Pozdrawiam,

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63