Re[2]: Jak uruchomic Outlooka z zalacznikami?

Witam,

O Progressie była jakiś czas temu dyskusja. Ja nie żądam wiele, ale
chciałbym aby następujące rzeczy zostały poprawione (już nie wspominam
o nowinkach)
- ograniczenie rozmiaru segmentu kodu,
- ograniczenie wielkości tekstu w edytorze,
- debugger (czcionka dla liliputa, brakpoint'y bez żadnej możliwości
parametryzacji),
Szczerze mówiąc to nie znam gorszego narzędzia jeżeli chodzi o punkty
wymienione wyżej (nawet porównanie do BP7 sprzed kilku lat jest
druzgocące )

Pozdrawiam
  Tomasz Thiede