Re: Jak uruchomic Outlooka z zalacznikami?

Witam !
Obserwujac dyskusje zadalem sobie pytanie :
  za co tak naprawde placi sie Progresowi kupujac  jego narzedzia.
Wersja 9 kosztuje grubo powyzej 20 tys zl.
I teraz :
-  jak chce zrobic porzadny raport musze kupic system innej firmy
- jak chce wstawic do swojej aplikacji wykresy to musze rowniez korzystac z
innych aplikacji
- jak chce korzystac z ODBC to musze kupic sterowniki
- jak chce wyslac e_mail to musze szukac jakis dziwnych rozwiazan innych
firm.
 Za wszystko trzeba placic. Przeciez to jest chore.
Po to placi sie te 20 tys. aby programista mial WSZYSTKO w jednym.
Tak robia inni : Microsoft, Sybase.
Placac znacznie mniej otrzymuje sie pakiety zawierajace wiekszosc
potrzebnych programiscie rzeczy.
W kazdej nowej wersji zawarta jest jakas nowinka do tej pory  brakujaca.

Nawet nie wyobrazam sobie co bedzie z Web serwisami.
Znowu Progres zaproponuje kupno modulow innej firmy za np 15 tys. zl.
Odbedzie sie to jednak za jakies 2 lata kiedy wymysla cos innego.

Nie pisze tego aby sobie tylko ponarzekac ale po to aby
wywolac jakas dyskusje. Moze kiedy wiecej osob wyrazi swoje
niezadowolenie i dotrze to do Progresa zaczna cos robic.
Na razie rozwoj ich narzedzi idzie w zlym kierunku i tak naprawde go nie
widac.
Brakuje tam wielu rzeczy od wielu lat i nic sie nie zmienia.

Moja firma programuje w Progresie od ok 10 lat.
Pomimo tego zastnawiamy sie nad zmiana dostawcy.
Konkurenci tak daleko odskoczyli, ze dalsze trzymanie sie Progresa wydaje
nam sie bezsensowne.

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
Robert Bak