Re: Polskie znaki ?

Nalezy wybrac pozycje ponizej napisu Czcionki rastrowe,
powinna byc to Lucidia Console (wlasnie na Win 2000).
Po wybraniu OK - ustawienie to mozna zapamietac na stale (pojawia sie
zapytanie
czy zmiana ma obowiazywac tylko dla sesji czy dla wszystkich wywolan).
Tak trzeba zrobic na kazdej koncowce uzytkownika.

Ponadto tak jak napisal Pan Henryk Jusza:  -cpterm ibm852.

Marek Prokop