Re: Polskie znaki ?

Problem ten rozwiazuje sie nastepujaco:
po uruchomieniu okienka klienta nalezy wskazac gorny pasek tytulowy
okienka,
wcisnac prawy klawisz myszy i wybrac wlasciwosci - czcinka.
Nastepnie ustawic czcionke na Lucida Truetype.

Nie mam zielonego pojecia, czy winny tu jest Progress czy Microsoft, w
kazdym razie
"polskie litery"  z czcionkami rastrowymi nie dzialaja prawidlowo.

Pozdrawiam,
Marek Prokop