polska baza danych

Witam,

nazywam sie Przemek Galera i momentalnie pracuje dla angielskiej firmy
Convera w Pradze.
W uwczesnym momencie wytwarzany polska wyszukiwarke dla korporacji firm
chodzi nam konkretnie o sytem normowania bazy danych poszczegolnych
firem (uszyta na miare wyszukiwarka do porzdkownia bazy danych informaci
konkretnej firmy).

Nie jestem pewnie czy jest mi Pan w stanie pomoc ale poszukujeme pod
jakim nuem znajduje sie polska czcionka, jest nam potrzebna do
wytworzenia wlasnie tej wyszukiwarki.

Powiedzmy ze dosalem pewien program do  ktorego mam naciagnac dowolna
baze danych (powiedzmy ze beda to pewne wiadomosci kulturalne). Po
nainstalowaniu   bazy danych tekst jest bez polskiej tczcionki - i
wlasnie w tym momencie nastaje pytanie co dalej.

czy jest Pan w stanie podac mi jakies informacie co moge zrobic.

System operacyjny na ktorym mamy zamiar postawic wyszukiwarke dziala pod
systemem Uxnix.

bede bardzo wdzieczny za wiadomosc.

Przemek Galera

Incad s r. o.

Praha

p.s. przepraszam za polszczyzne ale od ponad 15 lat mieszkam za granica.