Re: Trigger dla kolumny (komórki) w wykazie dynamicznym

Czy znany jest komuś sposób jak można to zrobić dla wykazu dynamicznego utworzonego instrukcją CREATE BROWSE, bo mnie nie udało się tegom znaleźć (chodzi o wersję 9.1B Progress'a).

To ja jeszcze raz - jak to czasmi inspirująco działa zadanie pytania publicznie. Sam znalazłem na nie odpowiedź, która jest dość banalna, można to zrobić oczywiście za pomoca instrukci:

ON ENTRY,LEAVE OF wskaźnik_do_kolumny ...

gdzie wskaźnik_do_kolumny jest zmienną ze wskaźnikiem. Najlepiej to wykonać nastepująco:

  DEF VAR h_Kol AS HANDLE NO-UNDO.
  h_Kol = wartość_wskaxnika.
  ON ENTRY,LEAVE OF h_Kol PERSISTENT RUN Nazwa_Procedury IN THIS-PROCEDURE.

Po prostu zasugerowałem się brakiem możliwości zdefiniowania obsługi tego zdarzenia bezpośrednio we frazie TRIGGERS instrukcji CREATE BROWSE.

Przepraszam za zamieszanie, pozdrawiam

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
Ośrodek Informatyczny Politechniki Gdańskiej
Pracownia Rozwoju Oprogramowania
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63