Re: Wysył±nie maili spod WebSpeeda

My robimy to uruchamiajac 'sendmail' przy pomocy os-command(). Mozna to robic
podlaczajac sie bezposrednio do MS Exchange, ale wtedy ma sie gwarancje
nieprzenaszalnosci oprogramowania, podczas gdy sendmail dziala tak samo pod
Windowsami jak pod Unixem.

Natomiast aby pokazywaly sie te pola w mailu to trzeba je umiescic na
poczatku, oddzielajac je pusta linia od tresci komunikatu:
  put stream s_out unformatted