Re: Problem CRC

Slawomir Latka/Lub/ComputerLand/PL wrote:

> Skoro tak to czy moja teoria jest słuszna:
> Jeśli mamy tabelę X, która ma n pól w bazie danych,
> i jeśli wygeneruję n df-ek a w każdej z nich będzie df-ka dotycząca tylko
> jednego pola,
> i jeśli napiszę procedurę która przeanalizuje n! kombinacji df-ek,
> a po każdym wczytaniu kombinacji sprawdzę crc z dugą bazą, to jest szansa,
> że trafię na taką kombinację dfek, że zniknie mi problem crc w takiej
> tabeli?

Zważywszy na fakt, że 10! to 3,628,800 kombinacji to zakładając 5 sekund na
każdą df-kę, program skończy działanie po 5,040 godzin, czyli po 210
dniach. A już na przykład przy 15 polach komputer będzie pracować tylko 207
tysięcy lat. Oczywiście ten czas będzie znacznie krótszy, bo  wtym czasie
zostaną wymyślone znacznie szybsze komputery.

Pozdrowienia :)

--
Pawel Dobrzynski <mailto:pd@progress.com>

Progress Software Polska