Re: Problem CRC

Skoro tak to czy moja teoria jest słuszna:
Jeśli mamy tabelę X, która ma n pól w bazie danych,
i jeśli wygeneruję n df-ek a w każdej z nich będzie df-ka dotycząca tylko
jednego pola,
i jeśli napiszę procedurę która przeanalizuje n! kombinacji df-ek,
a po każdym wczytaniu kombinacji sprawdzę crc z dugą bazą, to jest szansa,
że trafię na taką kombinację dfek, że zniknie mi problem crc w takiej
tabeli?

Jesli dobrze rozumiem, to chce Pan wielokrotnie tworzyć schemat tablicy układjąc w pliku *.df definicje pól tablicy w różnych kolejnościach aż trafi się we własciwą. Być może to się uda, tego nie próbowałem.
Myślę że ten proces udałoby się skrócić, bo przecież w jakiej kolejności te pola są w zapisach to wiadomo, bo ta informacja jest w polach _Field._Field-rPos schematu tablicy ale w starej bazie, nie nowej, bo tu ich wartość jest już zmieniona. Postąpiłbym następująco:

- definicje pól w *.df poukładałbym w kolejności wynikającej z
  _Field._Field-rPos w STAREJ bazie, natomiast wszystkie prametry pól
  przyjąłbym takie jakie są aktualnie zachowując dotychczasową wartość ORDER
- jeśli w numeracji _Field._Field-rPos występują przerwy, to te dziury
  zapełniłbym definicjami jakichś sztucznych pól
- po utworzeniu schematu tablicy za pomocą takiego *.df pokasowałbym te
  sztuczne pola

Jeśli obsługa słownika tworzy pola według kolejności ich występowania w *.df
a nie według ORDER, to być może sztuczka się uda i wartości _Field._Field-rPos   uzyskają pierwotną wartość. Sam jestem ciekaw. Byłbym wdzięczny, gdyby Pan podzielił się wynikami tego eksperymentu.
Pozdrawiam,

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63