Re: Problem CRC

Problem wystapilby takze, gdyby ta df-ke wladowac do nowej bazy zalozonej na
Reliant Unix 5.43. CRC dla tabeli liczone jest na podstawie numerow przyznanym

danej tabeli i polom w trakcie ich tworzenia po raz pierwszy w historii.
Pozniej - jesli ktos zmieni definicje danego pola (ew. usunie cos) lub tabeli
numery sa zmieniane (na kolejne numery kolejne) w konkretnej bazie. W zrzucie
df z tej bazy te numery nie wystepuja, a proces ladowania df do nowej bazy po
prostu "przyznaje" od poczatku numery kolejne.

Zeby nad tym zapanowac trzeba miec cala historie zmian df-ek, - od pierwotnej
poprzez wszystkie przyrostowe i ladowac je do nowej bazy wg kolejnosci zmian.
Wtedy CRC ma szanse byc identyczne. W wersji 9 Progressa w df-ce moze
wystepowac przy opisie pola
takze numer brany w obliczeniach CRC, co zalatwia sprawe. Niestety rozumiem,
ze nie mowimy o v9.

Pozdrawiam,
Marek Prokop