Problem CRC

Pomocy,
jestem w trakcie testów bazy Progress 7.3E na serwerze UnixWare (sco unix
firmy Caldera).

Wciągam df-kę z bazy danych z innego unixa mianowicie Reliant Unix 5.43.
Po wciągnięciu df-ki w celu wygenerowania bazy wzorcowej, pomiędzy obiema
bazami
dalej występują różnice crc. No to usuwam tabelę na UnixWare, w której
wystąpiła różnica crc
i wciągam indywidualnego df-a dla tej tabeli, a tu dalej to samo, czyli
różnica crc.
Przeglądam w Data Adminitrator problemowe tabele z jednej i drugiej bazy i
na oko wszystko wygląda identycznie!

Pomóżcie, jedynym jakimś sensowym pomysłem jest modyfikacja pola _CRC w
tabeli systemowej _file,
ale progress pluje sie, że nie można zmieniać wartości pól w tabeli
systemowej.

Sławek.