PowerDesigner i Progress

PowerDesigner w wersji starej (tj. do 6) obsluguje Progressa
Niestety w obecnej wersji 7 juz nie, alebo ja nie moge znalezc  ;-)))
Pozdrawiam
Marek Milosz

Zgadza się, ale do wersji 7 (i wersji 8, bo taką mam)  można importować definicje związane z Progressem wystepujące w wersji 6. Należy wykonać operację: Tools \ Resources \ DBMS \ Import i wybrać plik *.def definiujący określoną bazę (np: Progress). Po tym imporcie definicja bazy zostanie zapisana w pliku *.xdb, który jest w formacie XML. Tak importowaną definicję można modyfikować w dość dużym zakresie.

Natomiast, niestety,  pozostaje przykre wrażenie, że baza która kiedyś była oficjalnie obsługiwana wypadła z tej listy spośród wielu, które zostały. Moim zdaniem przyczyną jest nie-SQL'owość Progress'a o czym już wcześniej pisałem.
Pozdrawiam,

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63