=?utf-8?Q?Odp:_Wspierajmy_si=C4=99?=

Witam
PowerDesigner w wersji starej (tj. do 6) obsluguje Progressa
Niestety w obecnej wersji 7 juz nie, alebo ja nie moge znalezc  ;-)))
Pozdrawiam
Marek Milosz

-----

Jeśli chodzi o narzędzia typu CASE, to od lat korzystam z PowerDesigner'a firmy Sybase. Generuje triggery do utrzymania integralności bazy (szablony trigger'ów można samodzielnie zmieniać), pozwala wykonywać rewerse engineering. Generuje schemat bazy w postaci skryptu SQL (starsze wersje tego produktu generowały w postaci pliku *.df). Dla moich potrzeb zbudowałem most do nie-SQL'owej bazy progressowej (obsługiwanej za pomocą 4GL). Ma duże możliwości dokumentacyjne.

Pozdrawiam,

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63