Re: Takie sobie refleksje...

                                         To:     progress@zeto.bydgoszcz.pl
                                         cc:
                                         Subject:     Re: Takie sobie refleksje...

Builder).

>Zmieniło się bardzo dużo. Do raportowania służy Actuate, uważane za
>najbardziej zaawansowane narzędzie raportujące na rynku: widziałem raporty
>stworzone w Actuate, mają bardzo bogatą funkcjonalność przeglądania -
>wyszukiwanie, sortowanie, konsolidacja itp. Do analiz - CorVu, proste,
>tanie narzędzie do wielowymiarowej analizy danych. Report Builder, do
>którego odnosi się Pan z taką pogardą, pozostał w naszej ofercie na skutek
>bardzo silego nacisku użytkowników, którzy nie chcieli rezygnować z
>prostego narzędzia do prostych raportów.

Co do Actuate. Miałem go przez 3 miesiące do testów. Nie podzielam opinii,
że jest to przyjazne i bogate funkcjonalnie narzędzie. Z moich doświadczeń
wynika, że zrobienie czegoś bardziej skomplikowanego, wymaga napisania
trochę kodu w tzw. Actuate Basicu. Jeżeli ktoś nie jest wielbicielem
Basica, to współczuję. Moim zdaniem jest to pracochłonne narzędzie, a na
dodatek wydajność jego jest raczej słaba.
Co do CorVu, to nie wiem czy jest proste, czy nie, ale jest potwornie
drogie, zwłaszcza jeżli chce się zdecydować na różne dodatkowe moduły. Nie
mogę przytoczyć konkretnych kwot z oferty, którą dostałem, ale musiałem
sobie mocno usiąść na stołku.

"This e-mail message is intended only for the use of the named
recipient(s).
The information contained therein may be confidential or privileged, and
its
disclosure or reproduction is strictly prohibited. If you are not the named
recipient, please return it immediately to its sender at the above address
and destroy it."